pondelok 19. mája 2014

17. 5. 2014 - Orieščíkovci - Svadobný deň :-)*

Sobota - 17ty Máj -  jedna z mojich naujúžasnejších sesterních mala svoj najkrajší deň.

- Všetci sme sa na túto svadbu tešili tak, že sme dokázali prehliadnuť všetkú tú makačku s tým keďže to bola klasická svadba na dedine so 150timi hosťami pričom domáci si všetko zariaďujú, zdobia, vybavujú a varia sami.

- Dva dni pred svadbou boli úplne hektické. Nemali sme dostatok stoličiek, nemali sme napísané menovky a ani kompletný zoznam všetkých ľudí. Proste úplná katastrofa a k tomu sa ešte aj vonku lialo ako z krhly. 

- Nakoniec sa nám podarilo viac menej všetko zorganizovať tak ako sme mali v pláne a dokonca aj tú hodinu keď sa išla nevesta so ženíchom fotiť na hrad svietilo slniečko :-)

...



- Môj deň začal pomerne náročne. Budíček o 6:00 a cesta do 20km vzdialeného mesta ku kaderníčke na účes. Za hodinu mi na hlave vyčarovala účes a lá cisárovná Sisi, ktorý bohužial nemám odfotený, no na fotkách od fotografky, ktoré ešte prídu ho možno bude vidieť :-)

- O 9:15 cesta do ďalšej 4km vzdialenej dedinky na make up, ktorý bol celkom jednoduchý - makeup, linka, riasenka. (na fotke ešte bez make up-u )

- Doma som si nahodila "róbu", obula topánky, zbalila kabelku a foťák
Mohlo sa ísť :3

 (Na fotke s bráškom :-))

- Ako sesternicina prvá družička som mala za úlohu pripínať všetkým chlapcom a mužom pierka (bola som z toho nenormálne vystresovaná či to zvládnem :-D )



 ...

Po príchode nevesty a ženícha z fotenia nechýbalo poďakovanie rodičom, starým rodičom, krstným rodičom a súrodencom. Potom sme sa už všetci 150ti mohli spoločne pobrať pešo na do kostola na svadobný obrad. 


Všimnite si, akú mala nevesta nádhernú kytičku - celú zo živých kvetov :-)
 ...

- Obrad nebol dlhý, farár kázal pekne a mali aj úžasný spevokol. Po tom čo si obaja povedali svoje áno, vymenili obrúčky a dali si svoj prvý bozk v ich manželstve nasledovala vácka nevesty počas, ktorej zaznelo pár celkom pekných viet na adresu žien. 

- Fotky z obradu budú až neskôr. Až po obrade, pri gratuláciách pred kostolom sa začalo kaziť počasie a všetci sme tak trošku zmokli, no nechýbali ani konfety v tvare srdiečok a rozhadzovanie cukríkov a čokoládových peňazí pre deti aj dospelých. 

 
Na posedenie sme už všetci moknúc utekali :-D :-D ale čo už.

Pred vstupom do sály sa, ako je u nás zvykom, nechýbalo rozbíjanie taniera a oblátky s medom :-)
...
Pri vstupe do sáli našu pozornosť uprútala krásna výzdoba zo živých kvetov a strop miestnosti. 


A po usadení k stolom všetkých zaujal nezvyčajný jedálny lístok:


No na druhej strane mali záchranu všetci čo sa nechceli nechať jedlom prekvapiť :-)



...


Po príhovore a prípitku a Svadobnom slepačom vývare s mäskom a domácimi rezancami začali hudobníci hrať pre Prvý tanec ženícha s nevestou.

^_^

K ich tancu sa postupni pripojila takmer celá sála spolu so mnou. Zaznelo pár piesní v pomalom aj rýchlejšom rytme a potom leader skupiny zahlásil prestávku na ďalšie jedlo.
Medzi každým jedlom kapela znovu a znovu hrala a všetci znovu a znovu tancovali a bavili sa. 

 
...

- Pred 23ťou som už začínala mať dosť neúmerne vysokých topánok tak som sa šla prezliecť do krátkych šiat a balerínok (v ktorých ako naschvál zasa nemám fotku -.- :-D ), tým pádom mi ušiel chod číslo 5 - Chrumkavý vyprážaný bravčový rezeň a domáci zemiakový šalát, ale určite bol bezchybne chutný ako všetko :3

- Nasledovalo swingové tanečné kolo a ako je už zvykom o polnoci kapustnica počas, ktorej sa ženích a nevesta išli prezliecť do červeného na vykrúcanku.
- Fotky znova neskôr :-)

- Aj Roštenka z diviny na šampiňónoch s knedľou a brusnicovou omáčkou bola fajn ale oči sa mi rozžiarili keď sa na stole objavili Plnené kuracie prsia s broskyňou, opekanými zemiačikmi a kompótom :3 U mňa jedlo kľudne aj za všetky peniaze. 

Od tej chvíle sa už len jedlo, pilo a tancovalo až do piatej rána a potom sme sa unavení ale spokojní pobrali domov.


...

18.5.2014 alias deň po: 

- Z mojej strany po ani nie 3 a pol hodinovom spánku som musela vstávať a ísť pomáhať robiť poriadok :'-DD a tiež roznášať koláče (a torty).

- Tiež sme sa znova veľmi dobre najedli a novomanželia nahodili svoje tričká: 


                                                         
   ...

- Z jednej zo svadobných tort som si priniesla takýto krásny skvost :-)



- Myslím, že to bol príjemne strávený deň pre všetkých a som rada že som sa dočkala tohoto dňa :-) :-)*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára